Skupinové lekce

Motivujte nejen sebe, ale i ostatní

Máte rádi společnost a nebaví Vás cvičení o samotě? Nabízíme širokou škálu skupinových lekcí, které probíhají pod vedením zkušených instruktorek.

Co můžete vyzkoušet?

Jóga

Jógové cvičení pro harmonizaci těla, mysli a duše se zaměřuje na dýchání, relaxaci a setrvávání v různých pozicích (ásany), ve kterých se cítíme pohodlně, uvolněně a provádíme je pomalu. Ásany působí na svaly, klouby, dech, oběhový, nervový a lymfatický systém a ovlivňují všechny orgány i žlázy. V lekcích jsou vítání všichni lidé, kteří s jógou teprve začínají nebo si nejsou jisti svou fyzickou kondicí.

Mobilizační cvičení

V lekcích ozdravného mobilizačního cvičení se budeme učit hlouběji poznávat své tělo, jeho možnosti i omezení. Zaměříme se na dýchání a jednotlivé části těla tak, abychom se je znovu naučili správně vnímat a abychom včas odhalili výstražné signály, které nám tělo dává. Jednoduché a nenáročné cviky nám postupně pomohou odhodit staré vzorce a nastartují chuť hlouběji dýchat, více se hýbat, používat svaly, o kterých jsme nevěděli a uvolňovat svaly přetěžované. Aktivní cvičení budeme prokládat relaxací, jednoduchou masáží a sdílením.

Pilates

Cvičení v plynulém a pomalém tempu s cílem sebeuvědomováním si vlastního těla, zvyšování pružnosti a formování postavy.  Systém protahovacího a posilovacího cvičení s cílem zlepšení koordinace, dýchání a soustředění k dosažení svalové rovnováhy.

Bosu

Jedná se o balanční cvičení, díky kterému zábavnou formou stimulujeme svaly hlubokého stabilizačního systému. Při lekci dochází ke kombinaci aerobního pohybu s prvky posilování. Lekce je vhodná pro ženy, ale i pro muže.

Jóga smíchu

Proč je dobré se smát? Smích pozitivně ovlivňuje naši osobnost a přirozeně stimuluje léčivé procesy v těle. Hasya jóga (jóga smíchu) navozuje pozitivní stavy mysli a těla, ve kterých převládá potěšení, klid, láska a radost. Všechny tyto stavy navíc vysoce pozitivně ovlivňují náš organismus – regulují krevní tlak, snižují bolesti, prokrvují a posilují vnitřní orgány, zlepšují spánek, snižují chrápání a mnoho dalšího. Zahoďte zábrany, přijďte si odpočinout a zdravě se zasmát.

Ranní ptáče

Dobře nastartovat den, protáhnout tělo a zlepšit si náladu? Ranní ptáče to dokáže. V těchto lekcích postupně prostřídáme různé druhy kondičních rozcviček, se kterými budeme „cestovat „ po různých částech světa. Pro inspiraci si zaletíme například do Indie, Tibetu nebo Číny. V rozcvičkách se vždy zaměříme na protažení svalů, uvolnění kloubů, stimulaci organismu a dobrou náladu.

Rehabilitační cvičení

Zdravotní cvičení kombinuje prvky protahování a posilování, uvolňování svalového napětí jako kompenzace tělesného přetěžování. Cviky vedoucí ke zlepšování psychické a fyzické kondice a předcházení vzniku osteoporózy. Nácviky správného držení těla a zvyšování oběhově-dechové kondice preventivně působí proti vadnému držení těla a bolestivosti pohybového aparátu.

Kruhový trénink

Je lekce složená z několika stanovišť, kde na Vás čekají zajímavé cviky, které jsou zaměřené pokaždé na jinou svalovou partii. Cvičení zahrnuje aerobní pohyb v kombinaci s posilováním s vlastní vahou těla.

Bodyball

Bodyball je zdravotní, balanční a pohybově nenáročné cvičení. Cvičení zaměřené na odstraňování svalových dysbalancí a jednostranného přetěžování s cílem zlepšení rovnováhy a koordinace pohybů. Zaměřujeme se na správné držení těla a provedení cviků, protahování a posilování svalů zábavnou formou.

SM systém – spirální stabilizace páteře

Jedná se o metodu aktivního cvičení s elastickým lanem vyvinutou MUDr. Richardem Smíškem jako účinný pohybový program vedoucí k prevenci chabého držení těla, regeneraci meziobratlových plotének a odstranění bolestí zad a kloubů, zlepšování citu pro rovnováhu a obnovení svalové souhry. Zvyšování kondice, koordinace a optimální stabilizace při chůzi.

Bodystyling

Bodystyling je lekce aerobního a zároveň posilovacího charakteru, která je zaměřená na formování celého těla. Při lekci se zaměřujeme především na problémové partie (hýždě, břicho, stehna).

Kondiční cvičení

Lekce zaměřená na zlepšení pohyblivosti a celkové posílení těla. Cvičení probíhá s vlastní vahou těla v kombinaci s využitím základních pomůcek (overball, činky, therabandy, atd.) Lekce probíhá s individuální možností zatížení.

Kondiční cvičení pro seniory

Lekce, která je cviky přizpůsobená a zaměřená pro seniory. Naším cílem je zlepšení pohyblivosti, posílení pohybového aparátu a uvolnění svalového napětí celého těla.

Jsou Vám některé ze skupinových lekcí sympatické? Nechcete cvičit sami? Využijte dohled profesionálního instruktora a nechte se motivovat ostatními účastníky kurů. Rezervujte si místo ještě dnes.