Skupinové lekce

Motivujte nejen sebe, ale i ostatní

Máte rádi společnost a nebaví Vás cvičení o samotě? Nabízíme širokou škálu skupinových lekcí, které probíhají pod vedením zkušených instruktorek.

Co můžete vyzkoušet?

SM systém – spirální stabilizace páteře

Jedná se o metodu aktivního cvičení s elastickým lanem vyvinutou MUDr. Richardem Smíškem jako účinný pohybový program vedoucí k prevenci chabého držení těla, regeneraci meziobratlových plotének a odstranění bolestí zad a kloubů, zlepšování citu pro rovnováhu a obnovení svalové souhry. Zvyšování kondice, koordinace a optimální stabilizace při chůzi.

Bodyball

Bodyball je zdravotní, balanční a pohybově nenáročné cvičení. Cvičení zaměřené na odstraňování svalových dysbalancí a jednostranného přetěžování s cílem zlepšení rovnováhy a koordinace pohybů. Zaměřujeme se na správné držení těla a provedení cviků, protahování a posilování svalů zábavnou formou.

Kruhový trénink

Je lekce složená z několika stanovišť, kde na Vás čekají zajímavé cviky, které jsou zaměřené pokaždé na jinou svalovou partii. Cvičení zahrnuje aerobní pohyb v kombinaci s posilováním s vlastní vahou těla.

Bodyforming

Bodyforming je typem lekce, která je zaměřená na tvarování problematických ženských partií. Jedná se o lekci aerobního i posilovacího charakteru s balančními prvky. Nudit se určitě nebudete.

Tabata

Tabata je typem lekce, kdy dochází ke střídání dob ve vysoké zátěži s krátkými pauzami. Pomocí tohoto cvičení dochází ke zvýšení zdatnosti mnohem efektivněji než u vytrvalostního cvičení.

Pilates

Cvičení v plynulém a pomalém tempu s cílem sebeuvědomováním si vlastního těla, zvyšování pružnosti a formování postavy.  Systém protahovacího a posilovacího cvičení s cílem zlepšení koordinace, dýchání a soustředění k dosažení svalové rovnováhy.

Relaxační techniky

Relaxační techniky slouží k dosažení tělesného a duševního uvolnění. Během lekce využíváme střídavého napínání a uvolňování kosterního svalstva. Rádi bychom společně dosáhli uvolnění organismu a mysli. Každý z nás by se měl snažit navodit tělu pozitivitu a povzbuzení a naopak negativitu potlačit. Pojdťe si taky zkusit zarelaxovat a naučit se nechat tělo dopočinout.

Jsou vám některé ze skupinových lekcí sympatické? Nechcete cvičit sami? Využijte dohled profesionálního instruktora a nechte se motivovat ostatními účastníky kurzů. Rezervujte si místo ještě dnes.