Skupinové lekce

Motivujte nejen sebe, ale i ostatní

Máte rádi společnost a nebaví Vás cvičení o samotě? Nabízíme širokou škálu skupinových lekcí, které probíhají pod vedením zkušených instruktorek.

Co můžete vyzkoušet?

SM systém – spirální stabilizace páteře

Jedná se o metodu aktivního cvičení s elastickým lanem vyvinutou MUDr. Richardem Smíškem jako účinný pohybový program vedoucí k prevenci chabého držení těla, regeneraci meziobratlových plotének a odstranění bolestí zad a kloubů, zlepšování citu pro rovnováhu a obnovení svalové souhry. Zvyšování kondice, koordinace a optimální stabilizace při chůzi.

Bodyball

Bodyball je zdravotní, balanční a pohybově nenáročné cvičení. Cvičení zaměřené na odstraňování svalových dysbalancí a jednostranného přetěžování s cílem zlepšení rovnováhy a koordinace pohybů. Zaměřujeme se na správné držení těla a provedení cviků, protahování a posilování svalů zábavnou formou.

HIIT – Intervalový trénink

Intervalový trénink s vysokou intenzitou je tréninková technika, při které vynaložíte stoprocentní úsilí prostřednictvím rychlých a intenzivních cviků. Tento typ tréninku udržuje vaši srdeční frekvenci a spaluje víc tuků za kratší dobu. 

Kruhový trénink

Je lekce složená z několika stanovišť, kde na Vás čekají zajímavé cviky, které jsou zaměřené pokaždé na jinou svalovou partii. Cvičení zahrnuje aerobní pohyb v kombinaci s posilováním s vlastní vahou těla.

Kurz jemného posilování od A do Z

V kurzu se účastníci v uzavřené skupině naučí, jak by mělo cvičení správně vypadat – začneme od úplných základů – jak stát, sedět, chodit. Naučíme se všechny náležitosti správně vedené lekce – jak se protáhnout před cvičením, jak se zahřát, jak správně posilovat na jednotlivé partie, jak se správně protáhnout po cvičení a proč je důležitý relax. Hodiny na sebe navazují, proto je kurz uzavřený. Kurz je vhodný pro všechny, i pro ty, kteří s pohybem teprve začínají.

Bodyforming

Lekce, kdy nikdy nevíte, co Vás čeká. Je zaměřená na celé tělo, takže se nestane, že byste se nudili. Jde o vytvarování jednotlivých tělesných partií, a to jako formou cardio cvičení, tak formou posilování.

Posilování problémových partií

Chcete se zaměřit na vytvarování svých paží, břicha, hýždí nebo stehen. Přijďte na lekci, kde budeme společně pracovat na vaší vysněné postavě. Lekce se nese ve formě posilování vlastní vahou, nebo s lehkou zátěží.

Body balance

Body balance je lekce spojující posilovací, protahovací a uvolňovací cviky. Dochází k rovnováze mezi svalovými skupinami tak, aby pohybový systém fungoval správně, bez obtíží a bolesti. Cvičení je zaměřené protažení a posílení problematických svalů a svalových skupin a zpevnění středu těla a zeštíhlení postavy.

Dance Workout

Ve vlnách zumby a latiny se budete pohybovat formou tance. Cvičení oproti jiným aerobním aktivitám je pomalé. Vhodné i pro začátečníky.

Tabata

Tabata je typem lekce, kdy dochází ke střídání dob ve vysoké zátěži s krátkými pauzami. Pomocí tohoto cvičení dochází ke zvýšení zdatnosti mnohem efektivněji než u vytrvalostního cvičení.

Cardio cvičení

Cvičení, při kterém se zadýcháte a dostanete se tak do své cardio zóny a už po velmi krátké chvíli začněte spalovat. Cviky jsou přizpůsobeny pro začátečníky i pro pokročilé.

Fullbody

Cvičení celého těla je přesně to, jak to zní. Cvičení, jehož cílem je zasáhnout do všech partií hlavní svalové skupiny v jedné relaci. Mezi oblíbené lekce patří cviky na nohy, paže, břicho a hýždě.

Jsou vám některé ze skupinových lekcí sympatické? Nechcete cvičit sami? Využijte dohled profesionálního instruktora a nechte se motivovat ostatními účastníky kurzů. Rezervujte si místo ještě dnes.